Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2008 14:26 - игра на думи с теб...
Автор: surface Категория: Тя и той   
Прочетен: 1267 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2008 14:28





Мило се усмихваш, когато с мен решиш да спориш.

С коси ме предизвикваш в истински обгръщащи пожари.
След теб по въглени увличаш с ритъм нестинарски.
И в игра със любопитство сред жарава ме изпепеляваш.
Устните нацупваш, когато с теб реша да споря.
С очи обхващаш потъващата ми усмивка свита.
Ръцете скръстваш с начумерен тъмен поглед.
И готова си за битка върху матрака си удобен.
Целувките не си раздаваш, караш ме да си ги заслужавам.
С възглавници във битки ме обричаш и възсядаш ме, като победител.
Гърдите си повдигаш, разрошена прегръщаш ме с бедрата.
Приковала с поглед винаги доказваш си правотата.


image



За боза от 6 стотинки готов съм да те предизвикам.

Ще приемеш ли с мен в дъжда да си играеш???




Тагове:   игра,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Da opitame, koi 6te izleze po daobar ...
26.03.2008 12:27
Da opitame,koi 6te izleze po daobar v igrata:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: surface
Категория: Тя и той
Прочетен: 64296
Постинги: 42
Коментари: 26
Гласове: 176
Архив
Блогрол